REGULAMIN Sklepu Aromaterapia Praktyczna AP with Love

 

§1. Postanowienia ogólne

 

Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
Świadczenie Usług odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.aromaterapiapraktyczna.pl/sklep. 
Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 ustawy Kodeks cywilny.
Sprzedawca świadczy Usługi Dostarczenia zakupionego przez Klienta Towaru tylko i wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

§2 . Umowa o świadczenie Usługi zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę zakupu w wiadomości email lub telefonicznie.
Przedmiotem niniejszej Usługi  jest zakup produktów dostępnych na stronie lub usług.


§3. Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu

Zamówienia na Towary można składać za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie. Po skompletowaniu listy zamówień Towarów, w obszarze Koszyka Klient przechodzi do realizacji zamówienia.
Podczas składania zamówienia, Klient wprowadza lub wybiera:
swoje dane identyfikacyjne i kontaktowe,
dane adresowe w celu Dostarczenia Towarów,
dane rozliczeniowe.
Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie właściwego przycisku w Koszyku („Kupuję i płacę”) i jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy Sprzedaży Towarów ujętych w zamówieniu.
Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Klient powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania informacji o nadaniu Towarów przez Sprzedawcę.
Zmiana zamówienia może zostać dokonana poprzez anulowanie wcześniejszego zamówienia, a następnie złożenie nowego zamówienia.
Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości przyjęcia zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje drogą telefoniczną lub elektroniczną. Informacja może stanowić odrzucenie zamówienia w całości albo zawierać następujące propozycje jego modyfikacji:
odrzucenie oferty w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem jego wartości,
dokonanie podziału Towarów podlegających Dostarczeniu na część, której Dostarczenie jest możliwe oraz część, której Dostarczenie nastąpi w późniejszym terminie, co nie skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia.
Przyjęcie zamówienia Klienta dokonane przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem zmiany, o której stanowi pkt powyższy poczytuje się za nowe zamówienie, wymagające przyjęcia przez Klienta w celu zawarcia umowy Sprzedaży.
 
§4. Sprzedaż

Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów Usługę Sprzedaży Towarów na odległość z Dostarczeniem realizowanym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Przedmiot umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy ceny Towarów.
Zawierając umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do Dostarczenia Klientowi Towarów bez wad.
Zawarcie umowy Sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.
Czas realizacji wynosi zwykle 2 - 3 dni do 14 dni.
Czas realizacji wydania Towarów może ulec zmianie w przypadku zmiany zamówienia przez Klienta lub braku towaru u dostawcy. 

 

§5. Płatności

Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cen Towarów, znajdujących się na stronie internetowej Sklepu Sprzedawcy w chwili zamówienia Towaru.
Koszty transakcji i Dostarczenia Towaru ponosi Klient.

Termin płatności należności przypada na chwilę wydania Towaru.
Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności:
w chwili wydania Towaru przez Przewoźnika – w przypadku wyboru metody płatności za pobraniem.
w terminie 7 dni – w przypadku wyboru metody płatności przelewem tradycyjnym (po upływie 7 dni nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane w systemie Sprzedawcy),
w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności przy użyciu zewnętrznego systemu płatności,
w terminie określonym na podstawie faktury VAT – przelewem tradycyjnym (dotyczy sklepów i Klientów hurtowych).

odstąpienia od umowy przez Konsumenta,
rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją,
uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
Zwrot płatności następuje na numer rachunku bankowego Klienta z pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów Dostarczenia Towarów, jeżeli Klient wybrał sposób Dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
§7. Reklamacje

Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi.
Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy, lub elektroniczny Sprzedawcy. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.


Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Brak informacji zwrotnej w ciągu 7 dni od momentu wysłania powiadomienia przez Sprzedawcę, może wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji.
Sprzedawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji drogą elektroniczną lub listem poleconym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji.


§6. Przetwarzanie danych

Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Sklepu.
Informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Sklepu.

§7. Obowiązywanie i zmiana regulaminu

Regulamin wchodzi w życie od daty jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia Usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Sprzedawcę.
Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu.
Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
Sprzedawca wysyła drogą elektroniczną informację o zmianie Regulaminu, w przypadku związania stron umową zawartą na czas nieoznaczony.

§8. Dane sklepu:

AP with Love Adam Martyniec Aromaterapia Praktyczna
adres: ul. Gertrudy Konatkowskiej 32
60465 Poznań
email: biuro@aromaterapapraktyczna.pl
telefon: 0 - 505 290 060

§9. Polityka prywatności i RODO
Sklep AP with Love, zwany dalej Firmą, posiada Politykę prywatności skierowaną do osób z niego korzystających, zwanych dalej Użytkownikami. Prezentuje zakres danych dotyczących osobistej identyfikacji Użytkownika, które gromadzi właściciel serwisu oraz mechanizmy zapewniające jego prywatność (wynikłe z przepisów prawa). Polityka prywatności stanowi także wypełnienie obowiązku informacyjnego w stosunku do osoby której dane dotyczą (Użytkownika).

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016):

 

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sklep AP with Love Adam Martyniec NIP 7871383077 ul. Gertrudy Konatkowskiej 32 60-465 Poznań
2)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach administrowania serwisem, statystyki odwiedzin serwisu, zarządzania treścią serwisu, utrzymaniem kontaktu z Użytkownikami- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres określony w przepisach;
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usług;
8) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –  biuro@aromaterapiapraktyczna.pl

 

Zamówienia

 

Płatność za zamówienie:

 

BLIK na numer telefonu: Adam Martyniec 0 - 502 049 439

lub przelew: nr rachunku bankowego:  85 1090 1463 0000 0001 6014 7344

Napisz do nas!

🌐

www.aromaterapiapraktyczna.pl

📞

+48 505 290 060

📨

biuro@aromaterapiapraktyczna.pl